2018. június 17., vasárnap

Könyvheti feltöltődés


Előző hétvégén én is kinn jártam a Könyvhéten, dedikáltam is, és nagyon élveztem :)
Igaz, ez most sokkal rövidebbre sikerült számomra, mint a Könyvfesztivál. Akkor sokat nézelődtem, vásárolgattam, ez most inkább egy gyors, de annál intenzívebb élmény volt.
Csak egy bő órával a délutáni dedikálásom előtt érkeztem meg a Vörösmarty térre, így sikeresen elkerültem a hírhedt könyvheti esőzést. Azért biztos, ami biztos, lapult egy esernyő a kistáskámban.
És mi még? Azt hiszem, eddig nem is mutattam nektek, mi az állandó felszerelésem:



  • egy doboznyi könyvjelző (Felvont vitorlák és Érints meg! vegyesen)
  • a dedikálós tollam V. K. Bellone vésettel
  • egy-két póttoll a biztonság kedvéért
  • kígyós kitűző (Kittitől ❤)
  • Ouroboros karkötő
  • és valahol a táskám mélyén lapul a szerencsehozó mechanikus zsebórám
Bakti Viktorral ültem egy dedikálóasztalhoz. Nem először volt közös eseményünk, még a könyvbemutatónk is együtt volt, így már ismerősként üdvözöltük egymást. Sok barátja is eljött, akiket külön öröm volt megismernem - mind fantasztikumszerető, kedves ember, akikkel jó volt váltani pár szót.

Mielőtt elkezdődött volna a dedikálás benézett hozzám Spirit Bliss és Kolozs Kitti is. Blissel mindig csak egy keveset beszélhetünk, most is sietett a vonatra, de nagyon örültem, hogy még épp találkozhattunk, sőt, közös fotót is készítettünk.



Nem maradt ki a fotózkodásból Kitti sem, ami azért nagy szó, mert hónapok óta akartunk közös képet, de amikor összefutottunk mindig olyan jól elbeszélgettünk, hogy a kattintgatás bizony elmaradt. Szerencsére ő felkészült a szétszórtságunk elleni harcra 😃


Sőt, még egy kis "nászajándékot" is hozott nekem. Ilyen gyönyörű fa könyvjelzőket, hármat is, egyet-egyet a Meridia trilógia minden leendő kötetéhez. Imádom őket! Szerintem Kittinek könyves meglepetés dobozokat kellene terveznie, mindig olyan jó dolgokat talál ki - és nem csak nekem, más írókat is lepett már meg hihetetlenül könyvhöz passzoló ajándékokkal.


Ez után hivatalosan is elkezdődött a közös dedikálásunk Viktorral, amelyen Rácz-Stefán Tibor kattintott pár jó képet 😊
Köszönöm mindenkinek, aki eljött hozzám! Nagyon élveztem a beszélgetéseket. Olyannyira, hogy kedvet is kaptam folytatni a Meridia II.-t, ami jelenleg Lángoló kikötők munkacímen íródik a gépemen. Mostanság egy kicsit holpontra futottam egy jelenetnél, de a sok barátságos arc és érdeklődés annyira felpörgetett, hogy dedikálás után szaladtam haza a billentyűzetem elé.
Szóval bármikor kérdezzetek, írjatok nekem akár facebookon is, szívesen válaszolok, és még az is lehet, hogy segítetek ráhangolódnom az írásra 😉

Életképek szombatról:




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése