2018. december 31., hétfő

2018. Évértékelő

Image result for Boldog új évet

Oké, mindenki Évértékelőzik… Tudjátok, én igazából eddig nem szerettem az ilyesmit. Először azt gondoltam, fene vigye az egészet, nem csinálok, inkább írok még pár bekezdést a folytatás kéziratába – egyik szálon épp Fényvárosban barangolok, egy másikon meg Eel ágyában, szóval… :D
Aztán olvastam pár bejegyzést más íróktól (pl. Bessenyei Gáborét, Róbert Katalinét és On Saiét) ráébredtem, visszanézni valójában nem üres szócséplés. Igenis jó néha megállni, és tudatosítani, mennyi boldog pillanatot tartogatott 2018. Főleg, hogy ez az első évem, amit veletek, olvasókkal tölthettem.

Óriási öröm volt beszélgetéseken, dedikálásokon találkozni veletek. Számomra mindig lendületet ad, ha elmondjátok, mi tetszett a könyvben, melyik karaktert szeretitek vagy épp utáljátok, mit vártok a folytatásban. Egy-egy ilyen találkozás után könnyebben jönnek a szavak.
Különös élmény volt visszalátogatni a szülőfalumba, Cseténybe, és a régi ismerősöknek új néven, Belloneként bemutatkozni. Mintha egy addig félig titkolt oldalamat mutattam volna meg, és csupa szeretet kaptam. A veszprémi író-olvasó találkozón nagyon élveztem a beszélgetést, Oszlánszky Zsolt remek kérdéseket tett fel. A Könyfesztivál a kedvenc ünnepem, olyan, mint a könyvmolykarácsony :) A Könyvhét pedig számomra olyan hangulatú volt, mint egy baráti piknik – kevésbé nyüzsgő a Könyvfesztiválhoz képest, de sok az ismerős arc, és fülig érő szájjal térek haza. Ó, és ebben a bejegyzésben mutattam meg azt is, általában mi lapul a dedikálós-táskámban. A karácsonyi dedikáló-sorozat elég fárasztó volt, de nem bántam meg :)
A legfrissebb szakmai élményem a Leírás kurzus elvégzése. Úgy érzem, az tulajdonképpen egyben a fogadalmam is 2019-re: fejlődni fogok, még jobban meg akarom érteni az ott tanultakat, és egyre feljebb és feljebb törni a képzeletbeli lépcsőn.
A magánéletemben is nagy eseményeket hozott az év: tavasszal megházasodtam. Egy hajón, mert hol másutt… Le se tagadhatnám a vízmániámat.


Köszönöm, hogy ilyen sokan olvassátok és szeretitek a Felvont vitorlákat, vagy épp a Tajtékot az Érints meg! antológiából, esetleg az SF Galaxisban megjelent novellát is ismeritek.
Köszönöm az interjúkat a Prológusnak, a Lendület magazinnak és az Aranymosás Irodalmi Magazinnak.
Köszönöm a regényértékelést Spirit Blissnek, Kellynek, Niitabellnek, Fancsalinak a Szubjektív Archivumtól, Ágoston Sárának a FITből, ,  Coernek a GCK’s book review blogtól – ez utóbbi annyira friss, hogy a bejegyzésírás után rohanok, hogy elolvassam , és mindenkinek, aki értékelt moly.hu-n, e-mailben, vagy élőszóban elmondta, milyennek találta a könyvet.


De lássuk csak, miket osztottam meg veletek idén Meridia világából…
Még tavaly decemberben kerültek fel, de azért megemlítem az Üdvözöllek Meridiában! poszt-sorozatot, ami három plusz novellát tartalmazott, és egy bejegyzést a meridiai tájakat ihlető valós helyszínekről. Nagyon szerettem ezt a sorozatot, biztosan minden megjelenő könyvemhez készülni fog hasonló.
Az évben a legbüszkébb talán a játékos tesztre vagyok, amelyben kideríthetitek, melyik karakterhez hasonlítotok leginkább. Sokat agyaltam rajta, remélem, szerintetek is megérte. Szeretnétek, ha hasonló kvízeket készítenék még? Milyen témák érdekelnének?
Sokan szerettétek a nyereményjátékot, sőt, úgy vettem észre, többen ennek hála találkoztatok a könyvvel. (Üdvözöllek titeket, remélem, ez a kis összefoglaló nektek különösen hasznos kiindulópont :) ) Kiskorom óta szeretek ajándékozni - ami azt illeti, jobban élvezem az ajándék-készítést még az ajándékkapásnál is -, így nem kérdés, hogy nagyon örültem, amikor a nyertesek kezében láthattam a könyvet. Azt hiszem, máskor is fogok valamilyen nyereményjátékot indítani, évi egyet mindenképp.

Úgy vettem észre, az egyik legnépszerűbb tartalom a facebook-album, amibe a folytatáshoz gyűjtök inspirációs képeket. Ígérem, hogy ezt is folytatni fogom, figyeljetek, mert lassan újra eljön az idő, amikor friss kép kerül a gyűjteménybe.
Ti milyen posztokat látnátok szívesen? Írjátok meg nekem odalent, a facebookon, vagy akár e-mailben!

Image result for boldog új évet olvasás 2019

Boldog új évet kívánok, és sok letehetetlen könyvet 2019-ben!
Van egy mondás, miszerint amit éjfélkor csinálsz, úgy telik majd a következő éved is – én elhatároztam, hogy épp ezért írás közben akarom várni az éjfélt. Úgyhogy most vissza is kucorodom a kézirathoz :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése